شوت توپ

شوت توپ

شوتبال
شوت توپ

شوت توپ

شوتبال

اظهارنظر خداداد درباره مجیدی و کریمی

واکنش جالب خداداد به پیروزی مقابل تایلند

  اظهارنظر خداداد درباره مجیدی و کریمی

بعد از رفتن فرهاد مجیدی اگر علی کریمی هم برود دیگر فوتبال ما ستاره‌ای ندارد که نتیجه بازی را عوض کند و این نشان دهنده آن است که فوتبال ما ضعیف شده است.
صراط: بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران از ۱۰ نمره حرفه‌ای‌گری، یک هم نمی‌گیرد و ما سر ناظران AFC را هم کلاه می‌گذاریم.

خداداد عزیزی در مورد پیروزی سه بر صفر ایران مقابل تایلند گفت: تایلند را بردیم اما باید قبول کنیم که این تیم در قد و قواره فوتبال ما نیست. تایلند یک تیم درجه سه آسیایی محسوب می‌شود و قاعدتا فوتبال ما بسیار فراتر از این تیم است. شاید در مقطعی تایلند بتواند یک مساوی هم از ایران بگیرد اما تا حالا تیم ملی ما را نبرده است. در جام ملت‌های آسیا که خود من بازی می‌کردم به مساوی یک بر یک رسیدیم با این حال نباید این پیروزی را خیلی درخشان بدانیم. زیرا تایلند تیم قدرتمندی نیست.
 
ادامه مطلب ...

توفان «هایان» + تصاویر



توفان «هایان» + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: روز دوشنبه ۲۰ آبان شهر «تاکلوبان» فیلیپین شاهد توفان شدیدی بود که به توفان «هایان» معروف شد و براساس آخرین آمارهای رسمی اعلام شده تاکنون بیش از ۳۵۰۰ نفر اعلام شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روز دوشنبه 20 آبان شهر «تاکلوبان» فیلیپین شاهد توفان شدیدی بود که به توفان «هایان» معروف شد که براساس آخرین آمارهای رسمی اعلام شده تاکنون بیش از 3621 نفر اعلام شده، در حالی‌که پیش‌بینی می‌شود، این آمار به 10 هزار نفر برسد.

شهر «تاکلوبان» دارای 220 هزار نفر تا پیش از وقوع توفان «هایان» بود که در جزیره «لیتی» واقع شده و از جمله شهرهای بسیار زیبای فیلیپین به شمار می‌آمد که در آن مناطق بکر و دست نخورده طبیعی بسیاری وجود دارد و همین موجب می‌شود تا کار امداد رسانی و برآورد تلفات در آن مشکل باشد.

براساس آنچه دولت فیلیپین اعلام کرده، سرعت توفان «هایان» 335 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج‌های آن به 15 متر رسیده و تقریبا تمام شهر را فراگرفته است.

براساس برآوردهای دولت فیلیپین 4 میلیون نفر از این توفان آسیب دیده‌ و 630 هزار نفر هم آواره شده‌اند.

تصاویری که در ادامه می‌آید، تصاویری ماهواره‌ای از شهر توفان‌زده «تاکلوبان» قبل و بعد از توفان «هایان» است.

 
فلیپین

 

ادامه مطلب ...

(تصاویر) یک هفته پس از توفان مهیب فیلیپین


(تصاویر) یک هفته پس از توفان مهیب فیلیپین

فرارو- با گذشت نزدیک به یک هفته از توفان مهیب در فیلیپین بسیاری آسیب دیدگان در شرایط وخیمی به سر می برند و هنوز کمک دریافت نکرده اند.

به گزارش منابع خبری، "مار روکساس"، وزیر داخله فیلیپین روز جمعه اعتراف کرد که کمک های مرتبط با توفان "هایان" در یک هفته گذشته آهسته بوده است. با اینهمه او تاکید نمود که تلاش های امدادی، منظم می شوند و بهبود می یابند.

روز جمعه دولت های خارجی به ارسال مواد خوراکه، آب آشامیدنی، تجهیزات طبی و پرسنل فنی مجرب به منطقه ادامه دادند. کشتی هواپیمابردار امریکایی "یو اس اس جورج واشنگتن" با هلیکوپترهایی در عرشه اش که برای انتقال مواد امدادی مورد استفاده قرار می گیرند، به ایالت نهایت آسیب دیده لیتی رسید.

با وجودی که سازمان ملل متحد تلفات در مناطق حادثه دیده را 4460 عنوان کرده است، یک هیئت اطلاعاتی محلی شمار تلفات را 4000 نفر خوانده است. گفته شده است که این ارقام را روز پنج شنبه مقام های محلی بعد از پروسه تدفین اجساد در قبرهای دستجمعی ارائه کرده اند. اما مقام های حکومت فیلیپین شمار تلفات را 2357 نفر اعلام کرده بودند.

سازمان کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد تخمین زده است بیش از 11 میلیون انسان با تخریبات توفان هایان متضرر شده اند. از این جمله نزدیک به 600 هزار انسان آواره هستند و نیاز شدیدی به غذا، آب و سرپناه دارند.

عکس های اسوشیتدپرس و گتی ایمیج از مناطق زلزله زده فلیپین یک هفته پس از وقوع توفان را در زیر می بینید.

 
ادامه مطلب ...

مادرودختری که سوژه رسانه‌ها شدند+عکس

 مادرودختری که سوژه رسانه‌ها شدند+عکس


یک مادر و دختر تگزاسی به خاطر حضور در یک نیمه ماراتن حرفه ای در امریکا به سوژه ای رسانه ای تبدیل شده اند. علت آن هم حضور دختر 6 ساله "کیلان" به عنوان کوچکترین رکورد دار حضور در مسابقات حرفه ای نیمه ماراتن در دنیاست....
صراط: یک مادر و دختر تگزاسی به خاطر حضور در یک نیمه ماراتن حرفه ای در امریکا به سوژه ای رسانه ای تبدیل شده اند. علت آن هم حضور دختر 6 ساله "کیلان" به عنوان کوچکترین رکورد دار حضور در مسابقات حرفه ای نیمه ماراتن در دنیاست. او موفق شد مسیر 13.1 مایلی مسابقه را در زمان 2 ساعت و 47 دقیقه و 30 ثانیه در کنار مادرش به اتمام برساند.
 
ادامه مطلب ...

ملک مطیعی:برای هیچ کس پارتی بازی نکردم




ناصر ملک مطیعی:قهرمانی در ورزش قصه نیست، واقعیت است

برای هیچ کس پارتی بازی نکردم،حتی برای فردین

ورزش > لیگ برتر - هنرپیشه سالهای دور سینمای ایران می گوید اگر آبی و قرمز متحد شوند، تیم‌ملی زیبا می شود.عکس ها:محمد محب زندی


همین اول کار تکلیف یک سؤال مهم را روشن کنیم، روزنامه ورزشی را چه به یک سوپراستار سینما؟ خب اگر به گواه تاریخ و شهادت خود ستاره، این سینما باشد که قهرمان ورزش را «زده و برده» (عین جمله‌ای که خود استاد بر زبان آورد) چه؟!

****

مثل آغاز هر پدیده اجتماعی و مثل همه‌جای دنیا، سینمای ایران هم در بدو تولد همچون کودک نوپایی در محیط ناشناخته، قدم به هر راه می‌گذاشت و هرچیز را امتحان می‌کرد. زمین می‌خورد و باتجربه افتادن، بلند می‌شد. تقلید می‌کرد و می‌خواست به چشم بیاید. وام می‌گرفت از عرصه‌های دیگر و از بخت بد، ایران آغاز دهه 30 شمسی در تمام عرصه‌ها مثل خودش نوپا و بی‌تجربه بود! بدون ستاره در ورزش و موسیقی. اگر امروز این سینما در جهان می‌درخشد و اسکار و نخل طلا می‌گیرد، اگر امروز بزرگانی دارد که مایه فخر ایران‌زمین هستند، همه و همه مدیون تجربیات و زحمات همان کودک نوپا هستند اما صنعت سینما وقتی رشد کرد که مردم با این پدیده آشنا و برای دیدن «ستارگانش» صف بستند. در اول صف «ناصر ملک‌مطیعی» بود و امثال مرحوم فردین این هنر هفتم را وارد زندگی ایرانیان کردند. بدون هیچ امکانات و تحصیلات آکادمیک و تنها برپایه عشق و استعداد شخصی. چگونه؟  ادامه مطلب ...