شوت توپ

شوت توپ

شوتبال
شوت توپ

شوت توپ

شوتبال

فرهاد مجیدی به همراه دختر و پسرش/عکس


اوقات خوش شماره 7 آبی ها

فرهاد مجیدی به همراه دختر و پسرش/عکس

خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال هنوز هم برای برخی از هواداران تیم آبی پوش پایتخت غیر قابل هضم است .

سایت جام جم ورزشی- فرهاد مجیدی فارغ از دغدغه قهرمانی در لیگ برتر و گلزنی با پیراهن شماره هفت با خیال راحت در کلاس های مربی گری لندن شرکت می کند، با فرزندانش تیام و امیربردیا وقت گذرانی می کند و به گشت و گذار می رود. چندی پیش فرهاد مجیدی به همراه دخترش تیام در یکی از رستوران های لندن دیده شد و مدتی بعد تصویر او در پاریس منتشر شد. به هر حال به نظر می آید هواداران بیهوده نگران کاپیتان سابق او هستند و برای او اشک می ریزند چون او حالش خوب خوب است و اتفاقا خیلی هم اوقات خوبی را سپری می کند . این هم از آخرین عکس های فرهاد مجیدی به همراه فرزندانش:


 

 

علی‌اکبری دلایل دوپینگش را اعلام کرد


ورزشی > کشتی - وزنه برداری
پس از محرومیت مادام العمر؛
علی‌اکبری دلایل دوپینگش را اعلام کرد
 ماجرای قرصی که به امیر دادند!
کشتی گیر سنگین وزن ایران که با رای فدراسیون جهانی و به خاطر استفاده از مواد نیروزا برای همیشه محروم شد در نخستین اظهار نظرش پس از اعلام رای به خوردن قرصی اشاره کرد که در اتاق ماساژ تیم ملی آذربایجان به او داده شده بود. وی هر چند مطمئن نیست که پزشک این تیم عامل اصلی دوپینگش بوده است، اما تاکید کرد بجز این مورد یادش نمی آید که جای دیگری از مواد مشکوک استفاده کرده باشد. 
ادامه مطلب ...

بازیکن ایرانی الاصل اف سی توکیو زیر ذره بین کی روش


بازیکن ایرانی الاصل اف سی توکیو زیر ذره بین کی روش




آریا شمس، بازیکنی که در لیگ ژاپن بازی می کند.

سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد در نظر دارد عملکرد بازیکنی ایرانی الاصل شاغل در لیگ ژاپن را زیر نظر گرفته و در صورت امکان او را به جمع شاگردان خود اضافه کند.

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در پایان نشست خبری اش که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، از برنامه خود برای زیر نظر گرفتن یک بازیکن ایرانی الاصل که در لیگ حرفه ای ژاپن بازی می کند، خبر داد.

آریا جسورو هاسه گاوا، نام بازیکنی است که کی روش قصد دارد عملکردش را زیر نظر بگیرد و در صورت رضایت از شرایط این بازیکن، جهت آوردن وی به تیم ملی ایران تلاش کند.

هاسه گاوا ۲۵ ساله که متولد شهر سایتامای ژاپن است پدری ایرانی و مادری ژاپنی دارد که اکنون در تیم اف سی توکیوی ژاپن بازی می کند. او دوران بازیگری خود را در سال ۲۰۰۱ با تیم جوانان ساکادو دیپلمات آغاز کرد و ۲ سال در این تیم توپ زد. وی در سال ۲۰۰۴ به تیم جوانان یوکوهاما مارینوس پیوست و پس از ۲ سال بازی در آن به تیم بزرگسالان یوکوهاما راه پیدا کرد.

هاسه گاوا که در پست هافبک بازی می کند، در فاصله سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ برای یوکوهاما ۷۱ بازی انجام داد و ۴ گل هم به ثمر رساند. او سال ۲۰۱۲ به تیم اف سی توکو ملحق شد و در ۵۷ بازی که برای این تیم انجام داده  ۸ گل به ثمر رسانده است.

آریا جسورو هاسه گاوا همچنین در فاصله سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ سه بار هم تجربه پوشیدن تیم زیر ۲۰ سال ژاپن را داشته و در این ۳ بازی یک گل به ثمر رسانده است.

او در فصل اخیر جی لیگ که به تازگی به پایان رسیده به همراه اف سی توکیو به عنوان بهتر از هشتمی دست پیدا نکرد، هرچند در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ توانست عنوان بازیکن ماه فوتبال ژاپن را از آن خود کند.

 

 

ادامه مطلب ...

کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی





کی روش: همه دست‌اندرکاران فوتبال ایران بر این نکته واقف هستند که تیم ملی باید حمایت شود
کارلوس کی روش صبح امروز در کنفرانس مطبوعاتی در سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال شرکت کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کی روش در آغاز این کنفرانس گفت: گروهی که ما در آن قرار گرفته ایم گروه سختی است اما  نظر من درباره این گروه ساده است و لذت می برم. شخصا آمادگی دارم که مقابل همه تیم ها بازی کنیم و البته به نتیجه تیم ملی ایران فکر می کنم.
در این دوساله اخیر مخصوصا شش ماهه آخر، مشکلاتی بوده اما خب بازی هایی مقابل نیجریه و یا آرژانتین، 11 بازیکنی هستند که در تاریخ قرار می گیرند. پدر و مادر و همسرشان مطرح نیست و 11 بازیکنی که بازی را شروع می کنند به همراه 7 بازیکن ذخیره باید شایستگی حضور را داشته باشند و گذشته اصلا مهم نیست. مهم این است که مردم و غرور و افتخار کشورشان آنها را برای نمایش خوب آماده کند.
در پایان حرفهایم باید بگویم که قرعه ما پاداشی بود که از فوتبال لذت ببریم و مقابل تیم های بزرگ جهان قرار بگیریم.باید بدانیم که چطور برای بازیها آماده شویم.ما شش ماه دیگر را از دست دادیم و دوباره داریم فرصت ها را از دست می دهیم اما همچنان شش ماه دیگر مانده است. در این شش ماه باقیمانده باید خیلی با هوش بالا و کار سخت مساله را جبران کنیم که به آمادگی لازم برسیم. برای رسیدن به این هدف فقط یک راه پیش رو داریم که خانواده فوتبال را دور هم جمع کنیم چرا که بدون حمایت خانواده فوتبال به این هدف نخواهیم رسید. قبل از اینکه به سوالهای شما برسیم، فیفا 32 کشور را در جدولی تقسیم بندی کرد و درباره آنها توضیح داد. فیفا درباره ایران نوشته است که ایران چهارمین حضورش را در جام جهانی تجربه می کند. در سالهای 1978، 1998 و 2006، یک برد، دو تساوی و شش باخت، شش گل زده و 18 گل خورده داشته است. وقتی که من آمار را از فیفا مطالعه کردم روی درک من خیلی تاثیر گذاشت.این یعنی که ایران روی خط ثابتی حرکت کرده است. سه بار به جام جهانی رفته اند و بعد برگشته اند به خانه هایشان و حالا شانس چهارم از راه رسیده است. نیاز داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا می خواهیم به جام جهانی برویم تا پیشرفت کنیم یا نه؟ این به خاطر این بود که من در اوایل صحبتهایم گفتم که گروه ایران سخت است اما همه گروههای دیگر هم سخت است. 
ادامه مطلب ...