شوت توپ

شوت توپ

شوتبال
شوت توپ

شوت توپ

شوتبال

تصادف خونـــــــــــــــــــــــــــــــین در بزرگراه حکیم بر اثر کری‌خوانی


  تصادف خونـــــــــــــــــــــــــــــــین در بزرگراه حکیم بر اثر کری‌خوانی

 

سرویس اجتماعی جوان ایرانی _ قضایی و انتظامی:

تصادف قم 4

سرهنگ عین‌الله جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حادثه شب گذشته در بزرگراه حکیم اظهار داشت: در حادثه شب گذشته که در مسیر شرق به غرب بزرگراه حکیم و پیش از خروجی یادگار امام (ره) رخ داد، 2 دستگاه 206 قرمز و خاکستری رنگ با یکدیگر برخورد کرده و به دنبال سرعت بیش از حدشان پس از برخورد به گاردریل‌های وسط بزرگراه به جهت مخالف بزرگراه پرتاب شدند و با 4 دستگاه خودرو سواری دیگر برخورد کردند.

وی با بیان اینکه پیش از حادثه رانندگان خودروهای 206 با یکدیگر کری‌خوانی داشته و در پی سبقت از یکدیگر بودند، خاطرنشان کرد: به دلیل بروز این حادثه در ساعت 22:30 شامگاه پنجشنبه؛ 3 نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به بیمارستان منتقل شده که حال یک نفر از آنان نیز وخیم گزارش شده است.

رئیس اطلاع‌رسانی راهور فاتب در ادامه افزود: متاسفانه در میان جان‌باختگان یک خانمی نیز وجود داشت که با خودرو پراید خود در مسیر روبرو در حال حرکت بود که پس از برخورد خودروی 206 با وسیله نقلیه‌اش جان خود را از دست داد.

جهانی در ادامه با تاکید بر اینکه سانحه رخ داده به دلیل سرعت بیش از حد هر 2 وسیله نقلیه 206 و همچنین تغییر ناگهانی مسیر از سوی راننده این 2 خودرو رخ داده است، گفت: با توجه به استعلامات صورت گرفته این 2 خودرو تخلفات عدیده‌ و بسیاری داشتند که میزان تخلفات رانندگی یکی از این 2 بیش از 2 میلیون و 400 هزارتومان و دیگری 510 هزار تومان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق گزارشات کارشناسان و بنا بر گزارش شاهدان عینی این سانحه هر 2 خودرو 206 پیش از بروز این سانحه به شدت کری‌خوانی داشته و درصدد سبقت از یکدیگر بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.